مقالات آرشیو خبر ها
پوگبا سرانجام ساده بازی کرد!

پوگبا سرانجام ساده بازی کرد!

پوگبا احتمالا بالاخره متوجه استعداد حقیقی و باورنکردنی اش شده است.در مقاله ای اشاره کرده بودیم که پوگبا اغلب با تلاش های بیش از حد و پاسهای نمایشی ، مهارت هایش را به هدر می دهد ، حالا در آستانه ی یورو ۲۰۱۶ او بالاخره دارد ساده بازی می کند.

 

این فرانسوی 23 ساله، فرم شگفت انگیزی دارد. او از بازی رفت دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان در در روز 16 می شروع کرد، از آن بازی به بعد هر بازی که به میدان رفته یا گل زده و یا پاس گل داده، که در واقع در عرض 8 بازی و تمام 5 بازی ماه آوریل را شامل می شود.

 

آمار کامل ماه آوریل او 2 گل و 4 پاس گل بود، هر دو گل او از ضربات کرنر به دست آمده است، اولی شوتی بود که بعد از برخورد توپ با زمین از بالای سر دروازبان میلان جانلوییجی دوناروما عبورش داد و یووه را در سن سیرو جلو انداخت و دومی یک دروازه خالی تر و تمیز در تیر دو بود که موتور گل زنی یووه را روشن کرد و یووه در کمتر از 20 دقیقه توانست 3 گل به ثمر برساند.

 

فراتر از آمار عددی اش، پوگبا عملا همه جای بازی حضور دارد، او در تمام  این بازی ها کنترل خط میانی را در بر عهده گرفته به خصوص بعد از اینکه کلودیو مارکیزیو را تا پایان سال میلادی جاری به خاطر پارگی رباط صلیبی از دست دادند. این واقعیت که او توانسته فرماندهی تیم را بر عهده بگیرد قطعا در تضاد کامل با وضعیت اول فصلش قرار دارد، وقتی که مارکیزیو به خاطر جراحت عضلانی غایب بود، در آن زمان پوگبا به نظر کلافه می آمد، او بیش از حد با هر لمس توپی تلاش می کرد تا ستاره ی میدان باشد و اما این موضوع برعکس به بازیش آسیب رساند.

 

حالا به نظر می رسد که او آماده باشد تا رهبری کلی تیم را هم بر عهده بگیرد و خود را شایسته ی شماره ی 10ـی که امسال بر تن کرده نشان دهد. شاید با این سناریو بتوان او را در این ماه بعد از بوفون، بهترین بازیکن یوونتوس نامید.

 

از بلیچر ریپورت


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: